Sklep Internetowy działający pod adresem KRAINAWLOSOW.PL i zwany dalej Sklepem jest platformą prowadzoną przez:

SUNNY EXPRESS

WARYŃSKIEGO 24/29

85-320 BYDGOSZCZ


Tel.: 725 40 50 90
E-mail: krainawlosow@gmail.com

§ 1.
Warunki realizacji zamówienia

  1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu
  2. Zamówienia mogą być realizowane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
  3. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę Sklepu lub telefonicznie:
  4. telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00,
  5. przez stronę 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
  6. Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu.
  7. Realizacja zamówienia, potwierdzonego przez Klienta, następuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-14:00 na poniższych warunkach:
  8. w przypadku złożonego zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem płatności elektronicznych, rozpoczyna się po tym, jak Sklep zaksięguje płatność na koncie bankowym,
  9. w przypadku złożonego zamówienia płatnego za pobraniem, rozpoczyna się po tym, jak Sklep sprawdzi poprawność danych Klienta,
  10. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili autoryzacji karty.
  11. Zamówienie zostanie zrealizowane, jeśli towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany telefonicznie lub mailem o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, oczekiwanie na dostawę brakujących towarów i skompletowanie zamówienia lub anulowanie całości zamówienia).
  12. W przypadku, gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, Klient jest informowany telefonicznie lub mailem o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (oczekiwanie na dostawę brakującego towaru i skompletowanie zamówienia lub anulowanie zamówienia).
  13. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur VAT w postaci elektronicznej w rozumieniu § 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur.
  14. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie tylko i wyłącznie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Dane osobowe Klienta mogą być również wykorzystywane w celach marketingowych (wysyłka newslettera i konkursy) - jednak wyłącznie po wyrażeniu w tym zakresie zgody przez Klienta. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  15. Informujemy, że dane osobowe są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz zgodnie z Ustawą  z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. 
    Więcej na ten temat można przeczytać w dziale polityka prywatności.

 

§ 2.
Ceny towarów

  1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu (przy czym zmiany cen nie dotyczą zamówień złożonych przed wprowadzeniem tych zmian), wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu i przeprowadzania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.

 

§ 3.
Dostawa

  1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
  2. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas realizacji i dostawy zamówienia. Jest to czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia, poprzez jego realizację, aż do chwili wysłania i dostarczenia zamówionych towarów przez firmę spedycyjną, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 1 - 3 dni roboczych.
  3. Dostawa przesyłek ze sklepu jest realizowana przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
  4. Przesyłki realizowane przez kuriera są dostarczane w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych.
  5. Kurierzy standardowo pracują w godzinach 8:00 - 16:00
  6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

 

  1. Koszty dostawy:


PRZEDPŁATA NA KONTO:

  • PRZESYŁKA FIRMOWA - POCZTA POLSKA 9,5zł - MAX WAGA PACZKI 2KG
  • PRZESYŁKA KURIERSKA – 10zł – DOWOLNA ILOŚĆ PRODUKTÓW

 

  • PRZESYŁKA KURIERSKA GRATIS – PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 200ZŁ


PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE (POBRANIE):

  • PRZESYŁKA KURIERSKA POBRANIOWA – 16zł

 

  1. MAGIAWLOSOW.PL jest sklepem detalicznym, dlatego maksymalna waga jednego zamówienia wynosi 30 kg.

 

§ 4.
Formy płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą:
  2. płatność przy odbiorze: należność pobiera kurier,
  3. przelewem bankowym/pocztowym na konto sklepu,
  4. za pośrednictwem płatności elektronicznych.

Bezpośrednie przelewy należy dokonywać na następujące dane

mBANK

02 1140 2004 0000 3602 7537 8571

 

Wojciech Kempiński

Bielicka 3/39

85-135 Bydgoszcz

w tytule należy podać nazwę zamówienia lub imię i nazwisko.

 

§ 5.
Reklamacje

  1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
  2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Towar może być reklamowany w przypadku jego niezgodności z towarem zawartym w zamówieniu oraz w przypadku wszelkich wad i uszkodzeń towaru, w tym:
  3. wad fabrycznych,
  4. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem oraz z wypełnionym formularzem reklamacji (przy czym formularz ten nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy).
  6. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony albo wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
  7. Dostawa towarów po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji odbywa się kurierem lub Pocztą Polską, przy czym koszty przesyłki ponosi Sklep.
  8. Wraz z reklamowanym towarem prosimy o dostarczenie dowodu zakupu: paragonu, potwierdzenia sprzedaży lub faktury VAT (przy czym dowód zakupu nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy). Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy.

 

§ 6.
Zwroty

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22 poz. 271 z późn. zm.), Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. 
  2. Zwrot jest możliwy, jeśli towar jest zwracany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Zwracany towar prosimy odesłać razem z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu: paragonem, potwierdzeniem sprzedaży lub fakturą VAT (przy czym formularz zwrotu i dowód zakupu nie są dokumentami koniecznymi do odstąpienia od umowy i mają one charakter jedynie pomocniczy). Zwrotu należy dokonać na adres firmy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje Klientowi zwrot wpłaconej przez niego kwoty za zakupiony towar. Oznacza to, że Sklep zwraca Klientowi kwotę równą cenie towaru bez kosztów wysyłki (związanymi z dostawą towaru do Klienta). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep nie zwraca kosztów odesłania towaru do Sklepu.

 

§ 7.
Gwarancje

  1. Towary z działu AGD objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Okres gwarancji określony jest przez producenta lub dystrybutora towaru i jest on liczony od daty zakupu.
  2. Podstawą skorzystania z gwarancji producenta jest karta gwarancyjna.
  3. Towar reklamowany należy przesłać na adres Sklepu wraz z kartą gwarancyjną.
  4. W ciągu 14 dni roboczych od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do naprawy wadliwego towaru lub przesłania nowego towaru. Naprawiony lub nowy produkt jest również objęty nową gwarancją liczoną od daty naprawy lub wymiany.
  5. Koszt wysyłki naprawionego lub wymienionego towaru ponosi sklep.

 

§ 8.
Postanowienia końcowe

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą SUNNY EXPRESS.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  3. Niniejszy regulamin obowiązuje od 25.06.2014 roku.